Utställning

Då har Bex varit på sin andra utställning och precis som förra gången fick han mycket bra kritik!


"9 månader. Bra hane. Maskulint huvud. Saxbett. Bra ögon.  Väl ansatta öron. Bra kropp för åldern. Välvinklad fram. Bra benstomme. Rör sig bra för åldern. Hunden behöver mycket träning. Bra päls. BIR-valp."

Riktigt rolig med så bra kritik, 1 pris, hederspris och BIR-valp!


Min kusins söta dotter leker tittut bakom min underbara moster med "Sex" som Elsa kallade honom..


Skulle kortat kopplet typ 2 dm, men vad kan jag om utställningar? Nu när jag har sett bilderna vet jag till nästa gång!


BIR-rosetten i högsta hugg! Längst till höger i bild ser man Bex (förhoppningsvis) blivande flickvän!


Coolingen visar stolt upp sitt fina saxbett


Uppvärmningsringen (? heter det så?) med alla BIR-valpar innan vi gick in i finalringen.


Cirka hälften av alla BIR-valpar

Den uppmärksamme kan även se att Bex, 9 månadersdagen till ära, fick ett nytt snyggt "riktigt" utställningskoppel i läder med kedja.

Kommentarer
Postat av: Åsa

"Mormors" duktiga tokiga fina påg!

2010-03-25 @ 11:05:01
Postat av: Anki & tjejerna

Grattis till jättefint utställnings resultat! :)

Anki, Kanel & Rut

2010-03-25 @ 14:09:20
URL: http://www.worspredd.wordpress.com
Postat av: Sanna

Tack så mycket Anki!

2010-03-25 @ 22:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0