joggingtur


Bex hittade ett halvt träd som han definitivt skulle ha med sig hem..


Han trivs verkligen i vår nya, fina hundanpassade bil!

Förresten så har jag nu köpt en sele till honom. När jag sprang med honom innan hängde han sig i halsbandet och bara rusade på så jag hade honom lös. Men då stannar han ju och luktar, rusar ikapp mig, stannar igen osv hela tiden och det vill jag inte. Jag vill att han springer brevid mig i ett lugnt kontrollerat tempo hela tiden. jag använde även sidoringarna och fäste kopplet i så blev det inte så mycket koppel att hålla heller, perfekt!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Inga foton från joggingen?? Kommer du ihåg allt Tim har släpat hem? Fördelardosa, coca-cola flaskor - med och utan innehåll, pinnar och en massa annat... :)

2010-09-10 @ 08:37:16
Postat av: Sanna

Nej det är lite svårt att fota när man springer ;)

Japp, Bex har ju lärt av den bästa! Tim hittade ju också sin vante ute som var favoritleksak länge! Och fimpar..

2010-09-10 @ 22:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0