BEX JUST NU


Nu är gräset definitivt inte brunt längre!



Någon har det bra!


Kommentarer
Postat av: Lua Dandara

Hej Sanna! Hoppas att Bex kommer över hans rädsla för andra människor! Från vad jag ser, Bella är inte lika rädd som honom. Och vi har märkt att hon skäller och går ifrån andra mest om det är hemma, utomhus är hon en helt annorlunda.

Men jag blev förvånad att du skrev att Bex lärde sig att simma? Bella är riktigt rädd för vatten, hon vågar knappt komma nära sjöar. Och hon blir superstressad om hon ser hästar! Men Bex har vuxit upp med kontakt med hästar, eller hur?



Hoppas att allt är bra med er!

2010-08-23 @ 11:33:02
URL: http://www.mundodalua88.blogspot.com
Postat av: Sanna

Hej!

Det tror jag säkert att han gör, men det kommer nog ta lite tid. Skönt att Bella inte är lika rädd. Bex tyckte det var obehagligt med vatten innan men jag åkte till stranden med honom där det är långgrunt och en hundkompis som älskar vatten och då bara rusade han ut som ingenting!

Ja Bex har växt upp med hästar, han tycker dom är läskiga när dom rör sig om han är för nära men oftast är det inga problem. Men han var ju 9 veckor första gången han var i stallet så :)

Om ni tar er ner till skåne till valpträff kanske vi kan prova bada med dom!



Hade varit kul om ni la upp lite bilder på Bella i er blogg!

2010-08-23 @ 20:01:15
Postat av: Lua Dandara

Hej Sanna, vi provade en gång när Bella var yngre att ta henne till en sjö med en hund som älskade att bada, men det enda som hände var att hon blev både rädd för vattnet och för hunden som var överlycklig och hoppade runt i vattnet! hehehe

Det är ganska svårt när vi duschar henne, för hon försöker komma undan, men hon blir aldrig arg eller agressiv, vilket jag tycker att det är underbar. Bella är riktigt snäll.



Jag vet inte om vi kommer att åka ner till Skåne i höst, men om vi gör det, så säger jag till! Det vore kul att träffa er!



Jag ska lägga nya bilder på Bella på min blogg idag!



Kram på er!



2010-08-25 @ 18:45:11
URL: http://www.mundodalua88.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0